sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Fara titlu...

Am tot incercat sa reiau sirul postarilor pe blog in 2011 si teme au fost berechet..numai ca ar trebui sa schimb titlul acestui blog pentru ca am pierdut ceea ce imi era atat de drag: placerea de a scrie! Evenimentele din ultimul timp din viata mea m-au schimbat radical si am inceput sa nu mai caut sa-mi satisfac micile placeri pentru ca am constatat ca nu mai gasesc timp si nici dispozitie pentru ele. Rand pe rand au disparut aerobicul, calatoriile din week-end, cititul cartilor de pe noptiera si ultima, placerea de a scrie. Mi s-a reprosat de cineva foarte apropiat mie ca sunt prea trista, ca scriu numai in negru si ca m-am transformat intr-o fiinta de care toata lumea se indeparteaza pentru ca are prea multe probleme si pentru ca ele sunt atat de grave...
Am incercat sa tin cont de aceste recomandari dar din pacate asta a durat putin doar in perioada Craciunului cand casa s-a umplut de oaspeti care insa au luat prin plecarea lor si bruma de entuziasm pe am incercat sa mi-o induc.
Si au venit zilele astea de ianuarie la inceput primavaratece si insorite iar acum cetoase si ploioase. Am trecut de la lumina la intuneric, de la zimbet la lacrima.. Si am plins mult in ultimele zile constatand ca singur plansul ma linisteste si ma curata pe interior.
Acum nu mai gasesc puterea sa mai plang. Am inceput sa imi conserv fiecare picatura e energie pentru cauza nobila pe care o urmez... In rest sper sa-i revina placerea de a scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu