duminică, 5 decembrie 2010

Il astept pe mos Nicolae .... Este mosul acela bun din cetatea Mirelor care ii ajuta pe cei nevoiasi punindu-le pe fereastra cele necesare traiului zilnic ca si lucrurile la care cei din casutele saracacioase visasera ani de-a rindul...Mie stiu ca mosul nu-mi va aduce nimic material pentru ca nu-mi doresc asa ceva. Nu ca n-as avea nevoie de multe lucruri marunte sau mai mari de care mi-am legat gindurile atunci cind visam cu ochii deschisi, dar acum ele nu mai au pentru mine nici o insemnatate.
As vrea ca mosul sa-mi aduca ceva mult prea pretios si greu de obtinut. Un pic de sanatate pentru mama mea. Este dorinta mea cea mai fierbinte si as fi dispusa sa-i dau mosului in schimb orice mi-ar cere.. Dar stiu ca mosul n-a facut niciodata troc cu oamenii, ca el este bun si darnic cu noi muritorii de rand si ca ne asculta toate dorintele.
Am nevoie de putina sanatate pentru mama mea draga pentru ca vreau sa ne bucuram impreuna de Nasterea Domnului asa cum o facem de peste jumatate de secol! O,ce iute zboara timpul! Parca mai ieri o pindeam pe mama cum impodobea pe furis bradul cu globulete.
Anul acesta nu vreau brad, nu vreau luminite, vreau ca ochii mamei mele sa se bucure de Nasterea Mintuitorului si sa ma priveasca blind, asa ca in copilarie.

2 comentarii:

  1. Multora le este frica sa spuna ceea ce isi doresc cu adevarat... De aceea nu obtin ce isi doresc ! Multa sanatate ! Sa aveti parte de sarbatori fericite !

    Toate cele bune !
    Diana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va doresc multa sanatate atat pentru mama dumneavoastra cat si pentru restul familiei !Sarbatorile de iarna sa va gaseasca fericiti si impliniti !

    RăspundețiȘtergere